Ce ai face dacă paginile tale social media ar dispărea mâine?
Clienții tăi te-ar mai găsi online? Cum ai lua legătura cu comunitatea ta online? I-ai mai găsi pe cei cu care obișnuiai să interacționezi constant? Sau ar trebui să începi de la zero, pe alte platforme?
Da, social media e foarte importantă. Dar reprezintă doar o parte din strategia de comunicare și promovare. Prezența ta online nu trebuie să fie doar pe social media. Pentru că prezența ta pe canalele sociale este ”spațiu închiriat”, un loc în care joci după regulile altora. Algoritmii se joacă cu nervii tăi, trendurile vin și pleacă, regulile se schimbă.
Be the king of your castle
Gândește-te la website ca la un turn de control din care coordonezi toate acțiunile online: branding, prezentare servicii sau produse, trimiteri înspre paginile social media, recenzii etc.
Și, în același timp, este locul înspre care direcționezi toate acțiunile de marketing. Aici clienții tăi se informează și acționează: găsesc toate informațiile importante centralizate, cumpără, completează formulare, te contactează și îți oferă datele lor de contact. Este spațiul tău în mediul online care îți aparține în totalitate.
Iar adevărata magia se întâmplă atunci când combini toate elementele pentru a-ți atinge obiectivele. Website-ul e acea piesă din puzzle care leagă totul.
- Folosești social media pentru vizibilitate, dar direcționezi utilizatorii înspre website.
- La întâlnirile offline / networking arăți potențialilor clienți sau colaboratori un website care reflectă cine ești și ce faci.
- Colectezi adrese de e-mail pe website și lansezi campanii de e-mail marketing.
Concluzie
Da, încă ai nevoie de un website în 2025. Și nu, acest pas nu trebuie să fie ”rocket science” sau o eternă bătaie de cap.
Contactează-mă șă povestim despre cum un website (bine gândit și implementat corect) îți poate susține visul, business-ul sau brandul personal.
