Despre promisiuni

  • Post category:Idei

Când pregătești conținutul pentru website-ul tău, repetă-ți în gând:
“I won’t make promises that I don’t mean”

Despre ce promisiuni (mai mult sau mai puțin explicite) este vorba?

Abonare la newsletter

Adaugi un formular de abonare la newsletter pe website și apoi nu trimiți niciun e-mail timp de 6 luni. Chiar dacă poate ai doar 3 abonați, respectă-ți angajamentul și nu-i lăsa să aștepte. Cei trei poate vor deveni cei mai fideli clienți ai tăi.

Livrare în 24 ore

O capcană în care poți cădea foarte ușor. Pentru că ai văzut că așa se practică. Dar, amintește-ți că livrarea nu depinde numai de tine (exceptând cazurile în care poate livrezi comenzile personal). Înlocuiește termenul fix cu un interval în care știi sigur că te poți încadra.

Afirmații exagerate sau absolute

Tratează cu seriozitate expresii precum “cel mai bun produs de pe piață”, “100% ingrediente naturale”, “20 ani experiență în domeniu”. Folosește-le numai dacă sunt adevărate, ai certificările necesare sau poți afișa informații suplimentare care le susțin.

Încrederea se câștigă greu. Vizitatorii nu mai cred orice și se documenteză din mai multe surse. Dacă afișezi informații neadevărate, vei pierde potențiali clienți iar cei dezamăgiți nu vor mai reveni.
Promisiunile online sunt la fel de importante ca promisunile făcute față-n față.

Contactează-mă să povestim de ce, pe termen lung, toate detaliile contează atunci când construiești un website.